Ne vedem joi

Si m-am lasat in aer căzuta, precum un fulg de nea din norii pufoși. Am făcut-o pentru ca am crezut in tine , deoarece am crezut in promisiunile tale . Am ales corect pentru ca ai fost acolo sa ma prinzi. A fost o cadere placuta si catifelata, precum florile de primavara pe câmpul multicolor. Era locul nostru , eram una cu natura , nu faceam diferența intre iarna si vara, dintre zi sau noapte. Radiam de fericire si nu ne pasa de nimeni si nimic, am uitat de tot si toate, de notiunea timpului, de trecut si viitor. Tot ce ne pasa era prezentul unde fericirea nu își mai avea loc in sufletele noastre, unde obrajii simțeau zâmbetul larg, unde maxilarere amorteau de atâta ras. Iubite acolo eram noi doi plini de culoare. Pana si curcubeul ne invidia sclipirea multicolora, ne invidia pentru ca eram de nedescris !                                                                                                                                                                            

Leave a Reply

