Orice zâmbet farmecă

Trece timpul precum rasuflarea mea, trece așa de repede încât nici sa respir nu apuc.  Am uitat să zâmbesc pentru un moment, până in acel moment când ai apărut,  până in acel moment când ţi-am auzit glasul, melodia ce răsuna din corzile tale vocale. 

O melodie ce a rămas intactă după atâta timp. Notele sunt perfecte, nu le-ai greşit cu timpul si nici nu le vei gresi vreodată. Vii cu soarele de primavara si mă readuci la viaţa in acelaşi timp cu florile de pe câmp si pomii multicolori.  Îmi trimiți păsările înapoi si îmi dai șansa de a mă bucura de cantecul lor minunat, de spiritul lor de viaţa.                                                                                                                

Îmi aduci aminte ca am un zâmbet, un zâmbet ce te-a fermecat de la început, un zambet ce nu ai vrea să-l pierd,  un zambet pe care nu ar trebui să-l pierd deoarece încă mai am nevoie de el sa te farmece mereu.

Nu orice fluture este uşor de atins și unii nu vor fi atinși niciodată – dar nici nu este nevoie să o faci, nu, nu este nevoie să îi cauți , nu este nevoie pentru că mereu va exista un “acel” fluture ce spre tine va veni si el însuşi îţi va catifela pielea cu aripile-i moi. Va fi acel fluture ce-ţi va umple viaţa de culoare si acel fluture ce-ţi va da dorinţa de a trăii veșnic cu zâmbetul pe buze, cu lumina in ochi si caldura in suflet.

Vreau să-ţi fiu acel fluture

Leave a Reply

