Ca doua flori

Mi-ai demonstrat ce inseamna sa traiesc clipa , ce inseamna sa ma bucur de tot ce ma inconjoara ,

de tot ce aud, vad si simt. Am simtit in acel moment ceea ce simt si acum de fiecare data cand imi treci prin minte

( ceea ce se intampla prea des ). O caldura ce persista prea tare, o caldura ce creste si incepe sa arda !

Un soare prea puternic , mult prea puternic pentru stropul de apa ce trupul meu il mai poseda,

un soare ce aduce seceta ce va parea eterna in momentele de singuratate.

Momente ce sufletul nu le-ar accepta daca ar avea puterea de a alege,

momente ce nu vor fi reale daca mintiile vor putea comunica fara frica de a afla adevarul,

adevarul care ar schimba totul si nimic, adevarul care ar distruge un vis sau care ar realiza dorinta de mult pusa.

Si ma intreb totusi zi de zi de ce ne este frica sa spunem adevarul !

De ce ne este frica sa ne trezim la realitate si sa ne traim viata , sa ne traim visele !

Si uite ca tot adormita raman, nu vii si nu ma trezesti ,

nu este povestea mea si tu nu esti printul meu,

nu esti culoarea curcubeului si nu, nu esti fluturele magiei mele.

Esti o bestie, esti un nemernic, sau mai bine zis un trup  cu un suflet golo inima rece si o minte malefica.

Esti puternic si esti foarte sigur de asta, mergi pe cai necunoscute si lesi o urma cu fie ce pas,

lesi o urma pe pamant si in suflet. Din acest vis imi doresc sa ma trezesc,

nu mai este un vis, s-a transformat demult intr-un cosmar, intr-un lucru ingrozitor, insuportabil, dezgratios

dar nu s-a terminat, nu s-a terminat si poate lua un alt drum,

poate redevenii un vis, poate redevenii un basm si tu mi-ai putea reda dorinta de visa vesnic despre zane !

Zane ce tu le vei impregna in pielea-mi catifelata de a le tale buze suave!

Leave a Reply

