Universul

Luminează-mi calea spre un univers plin de lumină,plin de culoare și de tine.

Flutură-ți aripile peste trupul meu gol și sărută-mi sânul pe timp de noapte.
Deschide-mi ochii să pot admira minunăția steleleor de pe bolta ta cerească si crează-mi visele de mult ascunse, suflă-le in vânt să ajungă departe peste mări și țări și peste lumi necunoscute unde vor acapara locuinţa curcubeului și vor devenii realitate.

Suav precum un ghiocel in iarna grea dar puternic precum pasărea de pe cer,liber,liber și plin de iubirea infinită, o iubire pură ce doar in povești se regăsește, povești ce sunt ireale până in momentul in care tu in ele pășești.

Transformi basmele in obişnuința de zi cu zi, îţi deschizi brațele și dăruiești zâne și făți frumoși lumii întregi.
Aduci zâmbete unde fericirea era de mult pierdută, unde culoarea era de mult uitată. Limpezești pământul opac, ştii să-i stăpânești setea și cu fiecare picătură redai viaţa florilor multicolore pentru a-mi strălucii calea spre basmul etern.

Basmul unde suntem noi doi acoperiți de petale și încolăciți într-un singur trup și suflet, ce veșnic fericirea va cunoaște și perfect va rămâne.

 

Ne vom pierde in zâmbete și vom evolua spre perfecțiune unde vom fi noi doi  Universul 

Leave a Reply

