Prezentul nostru

Ar putea sa fie vântul ce alături mi te aduce de departe, din lumea plina de minunatii,de pe taramul necunoscut si plin de păsări maiestre.
O raza de soare ce se lupta sa-mi straluceasca chipul,ce se lupta printre norii grii si reci,ce se lupta sa-mi atingă inima încă odată.
Aripile pure si catifelate ce mi-au purificat trupul nud si buzele roşii ce fruntea mi-a sarutat,mâinile suave ce-n ceruri m-au ridicat si inima curată ce iubirea mi-a aratat.
Un suflet ce mă linistit si care mi-a demonstrat ca pot zbura.
Am gustat din RAI si am auzit fluturii fluturand deasupra aurei mele.

M-ai făcut printesa propie-mi povesti si tu ai devenit eroul meu.Ne-am iubit pana la batraneti si pentru ca suntem reali ne iubim si astăzi.
O forţa puternica ce nici un război n-ar putea-o distruge,nici o flacara n-ar putea-o arde si nici un strop de ploaie n-ar putea-o inunda.Nici o temperatura in minus n-ar putea-o îngheţa si nici o caldura n-ar putea-o topii.

O forţa ce se hraneste cu amintiri si-si inhaleaza aerul din prezent.Acest prezent pur,acest prezent unde coborand spre mare,tinandu-ne de mana si sarutandu-ne pana rasuflarea se consuma, ca doi copii in hohote lumea iluminam.
Acest prezent unde noi transformam momentele in vesnicie,propia noastră vesnicie unde bucuria,lumina,zâmbetul si iubirea inima ne va acapara.

Sei mein Licht und trag mich durch die Nacht !

Leave a Reply

