Vis

Si poate totul a fost un vis .

In poale mi te-ai așezat și usor mi-ai zâmbit .Trupul mi-a tremurat simțind căldura ce inima ta mi-a transmis-o.Sufletul s-a ars de atâta lumina, și a orbit cu privirea ta în minte.Acum alta imagine nu cunoaște, nu mai vede florile de pe campii, nu mai vede stelele ce pe cer strălucesc, și nu mai vede apa azure și limpede, nu mai vede chipul celor ce-l inconjoara si nu mai diferențiază ziua de noapte, nu mai vede nimic din tot ce este dar te vede pe tine, tu ce tot universul îl întruchipezi.

Erai plin de Dragoste și Flori, plin de Stele și Fluturi. Zburai impreuna cu razele de soare și aduceai curcubeul deasupra mea. Am căzut de mii de ori dar a fost o cadere plăcuta caci in bratele tale m-ai prins si puternic la al tau piept m-ai strâns dându-mi dorința sa nu te părăsesc vreodată.

Dar poate cerul ma mintit si poate totul a fost un vis.


Leave a Reply

