Pierdută in univers

Si se întâmpla din nou, aceasi poveste cu aceleasi roluri,roluri cu persoane diferite dar acelaşi final.

Si soarele arde, arde puternic reusind sa topeasca povestea mirifica, reusind sa distruga si ultimul zambet ce pe buze a fost pictat. 
Culorile s-au imprastiat si au format un amestec de vise, a devenit neclar si cosmarurile nu mai pot fi diferentiate. Plăcerea a devenit insuportabila si vrea sa fie alungata, sa fie suflata departe spre un suflet puternic, spre un suflet demn de a fi razboinic, un suflet cu sabie si scut, un scut ce sentimentele le analizează pentru a fi sigur ca suferinta nu îşi va face apariţia.
Un scut de Xena: o războinica puternica, o creatura mistica si demna de urmat, purtând un zambet de neuitat, un zambet pur si colorat, un zambet ce ea lumii întregi îl oferă nenecesitand altceva in schimb. 
O iubire nemaintalnita,o iubire ce din adancul oceanului apare, din creasta mintilor izvoraste si din Orizont răsare. Răsare deasupra sufletor rănite, răsare deasupra lor pentru a le amintii ca iubirea nu este suferinta,ca iubirea este angelica si de neinvins.

Dar soarele tau mă arde si atingerea ta mă infricoseaza.
Mi te imprimi in suflet si pui stapanire pe deciziile mele, eşti prezentul meu si eşti egoist nelasandu-mă sa mă bucur de el. Mă avanti in viitor si mă laşi prada incertitudinii rapindu-mi dorinţa de a devenii o XENĂ lăsându-mă pierdută in univers.

                    Aceleaşi greşeli … acelaşi suflet ! 

Leave a Reply

