Iar e joi

Și iar m-am trezit intr-o joi când soarele toată fața-mi lumina și la realitate,in povestea mea, m-a îndrumat.
Dar mă încantă atmosfera, e caldură și armonie, sunt aici cu tine și sunt fericită. Asta este fericirea: un zâmbet pe buze și un moment de neuitat, un moment pentru care ai oprii timpul în loc să-ţi radieze inima mereu. Fericirea maximă când în brațe mă iei, fericire maximă când printr-un sărut pe frunte gândurile mi le citești.
Tot într-o joi deschizi uși încuiate cu un lacăt a le cărui chei în mare s-au pierdut.  Reușești pentru că tu însuşi eşti marea! Plutesc pe tine și-ţi simt mângâierea, simt cum la răsărit una cu tine devin. Mă îndepărtez in larg cu riscul furtunii ce poate apărea, unde furios mă poţi zguduii. Rămân depententă de tine și-mi înec orice putere pe care o războinică o are.
Dar e joi și în tine mă încred, trăind prezentul și clipa ca și cum ar fi ultima,trăiesc viitorul în vise și îmi extrag puterea din el pentru a zbura spre soare și a înota în mare, în tine.

In visul meu iar e joi !

Leave a Reply

