Săgeți în piept

Mă sperii si tremur toată, inima-mi bate si respirația mi-o tai.

Mă pierd in ochii tai bruni si-ţi citesc sufletul prin versuri de poezie, îţi cant sentimentele si mă bucur de bataile inimii tale.

Cu fiecare atingere-mi arunci sageti in piept si te imprimi in a mea piele, imbracandu-ma cu al tau parfum minunat,ce precum un afrodisiac ma înnebunit. 

M-ai infierbantat !

Razele lunii trupu-ti lumineaza, orbindu-mă de frumusetea cereasca,ireala, ce doar in visele mele exista.

Zâmbete îmi formezi coborandu-ţi degetele din coltul obrazului spre gâtul fin, mangaindu-mă ca nimeni altul.
Ajung in nirvana si nu mai vreau sa parasesc acest loc. E euforia dorita ce intr-un final am atins-o. Mă sperii din nou când adancesti, nestiind ce a ta prezenta creează.

Somnul devine plictisitor si visele devin risipa, când prezentul e mai calduros ca orice raza de soare si tu mă-ncalzesti precum nimic altceva nu reuseste.

Si te privesc ore-ntregi, adormind cu privirea ta in minte, nestiind dacă este real sau dacă am ajuns pe taramuri necunoscute.
 
Si te privesc din nou, vrând sa nu mai sclipesc, cu frica de a pierde cele mai frumoase clipe a le prezentului.
Si mă bucur de tine pentru ca in prezentul asta eşti al meu.
Fără sa readuc amintirile sau grijele viitorului, pe tine te privesc si mă sperii 

……

Cum sa intrii in viaţa mea si sa te stabilesti pe tron fără sa mă intrebi sau atentionezi ? Fara sa mă avertizezi de puterile tale supranaturale,fără sa mă pregatesti pentru noi zâmbete?

Te-am căutat printe munţi si stele, te-am căutat prin mari si soare, dar ai fost mereu la nasul meu fiind insuti muntele si steaua, marea si soarele, lumina zilei si a nopţii.

Nu mai am echilibru si zbor, plutesc pe undele tale de note, note ce cu cântece de leagan mă alina si mă sperii ……

ma sperii ca voi devenii dependentă de tine cretinule 
si mă voi desprinde de viaţa innotand in univers. 

