Pentru dragostea fata de un trandafir, gradinarul devine sclavul a mii de spini.

Si nici daca as vrea nu te-as putea sterge din mintea mea, nu te-as putea rapii departe de inima mea, intr-un loc unde nu te-am simtit vreodata. Ma vei urmarii si vei venii cu mine in ascunzaturi ce le stiam cand eram mica copila si ma jucam.

Vei gusta fiecare ingredient si vei stii toata garderoba mea. Vei fi ochii mei si papilele mele gustative. Ma vei iubii asa cum voi fi si vei adora orice  mancare de pe pamant. Ma vei ridica atunci cand am sa cad si-mi vei reda zambetul pe buze. Imi vei sterge tristetea de pe fata reamintindu-mi ca eu nu stiu sa fiu suparata, ca eu rad cu gura pana la urechi si ca ma tavalesc pe jos cu mainile incolacite-n jurul burtii . Ma vei primii in toiul iernii,pe gerul bobotezei sa nu iti fie frig si sa-ti inghete buzele tale rosii. Ma vei lasa sa te ating ,stiind ca doar asa te vei linistii si vei gasii relaxarea.

 

Si uite cum stau aici si-mi simt lacrimile-n ochi , stiind ca sunt o zapacita si  ca te judec prea rau, ca ma astept de la tine la ceva ce nu esti,uitand ca te-am ales asa cum te-am cunoscut, ca am invatat sa te iubesc asa cum ai fost , erai si esti ! Spun si scriu ca nu poti schimba pe cineva niciodata si ar trebuii sa lesi in urma lucrurile care nu iti fac bine. Dar tu ?! da tu, tu ma ridici si dai aripi sufletului meu sa zboare ! ma faci sa rad in orice instanta, chiar si atunci cand pui fata ta de “rautate mare”, chiar si atunci te-as sufoca cu mii de saruturi, te-as strange in brate si nu te-as mai lasa sa pleci vreodata. Nu sunt usor de manuit si cateodata dai cu biciu prea tare de-mi raman semne adanci sa le port cu mine la fie ce pas. Semne ce doar eu le voi stii , simtii si pastra.

 

Sunt nebuna, orgolioasa si cu reactii stupide, negandite, neanalizate, cu gura-nainte. Dar sunt nebuna care te iubeste si care va invata sa se controleze prin tine, care va schimba lumea in culoare si ceea care isi va  finaliza visele. Nebuna care va traii clipa ca si cum ar fi ultima si nu va lasa prada viitorului razele de soare, ce stralucesc peste noi in fiecare dimineata.

Ramane-mi alaturi, slefuieste diamantul din mine si-ti voi  pretuii inima in fiecare zi pana la sfarsitul eternitatii.

Leave a Reply

