Gaura de sarpe

Ratacind in noapte, existenta mi-am petrecut, ani la rand de la sfarsitul puritatii de copil.
Sufletul a trecut de orice rautate si s-a purificat in noapte. S-a regenerat cu fiecare zambet ce am putut sa ii daruiesc si a uitat de orice durere provocata vreodata.

Ca printr-o minune acum, aici imi arati lumina de la capatul tunelului atunci cand orice speranta pare a fi spulberata. Ma ridici cand sunt pe cale sa ma prabusesc in intuneric, foc si caldura. Plutesc, plutesc asupra norilor si ma inaintez spre univers, spre galaxia multicolora a visurilor noastre. Dar nu sunt singura in aceasta aventura, esti cu mine cu fie ce pas. Durerea mi-o simti si o alini iar bucuria o inzecesti doar prin simpla ta prezenta.

Iubite unde ai fost ascuns tot acest timp, prin ce gauri de sarpe sederea ti-ai avut ? Am colindat fiecare codru de tei, hipnotizandu-ma de fiecare data cu aroma-i ametitoare; era parfumul tau iubite, parfumul ce in fiecare celula mi s-a impregnat.
Cautandu-te zi si noapte viata mi-am petrecut, alaturi de al meu corp agale, fara a traii cu adevarat in aceasta lume rea si jalnica.
Loviturile la realitate le-am sters si am continuat cautarea ta prin razele soarelui si lumina lunii, luna ce calauza mi-a fost in fiecare noapte, indrumandu-ma cat mai aproape de tine.

Iubite departe ai fost, departe de inima mea, departe de mine si grei mi-au fost pasii, grei si jilavi. Dar uitete aici langa mine, in sfarsit impreuna zi si noapte cand cautarea parea a fi eterna.

Leave a Reply

